23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

God markedsføring gav pote

Den nye elektronikkæde Power omsatte noget mere end ventet ved åbning

Omsætningen på åbningsdagen lå på 23,5 mio. kroner, og det var næsten tre gange så meget som elektronikkæden Power havde sat som sit mål for åbningsdagen, skriver Markedsføring.

Bag succesen står ifølge Markedsføring en god kommunikationsstrategi, der blandt andet gav en rækkevidde på Facebook på over 400.000 og det halve på kædens webshop i åbningsdøgnet.

- Jeg har været med til at åbne flere end 50 butikker. Men Powers åbning slår alt. Det er rekord på rekord i forhold til eksponering, besøgende og omsætning, siger Jesper Boysen, direktør for Power, der har valgt FRIDAY&Partners som markedsføringspartner.

Originalartikel:

http://markedsforing.dk/artikler/kampagn...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.173|